Поради, як правильно писати та подавати популярні оголошення на дошці об’яв
Дуже важливо на безкоштовних дошках оголошень (так само, як і на платних) правильно формулювати Заголовок оголошення і писати його зміст – так, аби його шукали Ваші потенційні клієнти та замовники, роботодавці або пошукувачі роботи, орендарі або орендатори квартир чи комерційної нерухомості, будинків.
Неможливо переоцінити важливість тих порад щодо правил подання оголошень на дошках, які я зараз опублікую тут – це цімес багаторічного досвіду роботу в Інтернеті по просуванню блогів, сайтів, оголошень, контенту, будь чого.
А зараз не будемо довго розмазюкувати пензликом по воді без фарб і додамо саме фарби-секрети, як правильно подавати оголошення на безкоштовних і платних дошках обяв так, аби Ваші обявленія набирали сотні переглядів регулярно, Ваші товари та послуги, продукти часто продавались за гарною ціною, Ви знаходили своїх клієнтів та були щасливі від отриманих високих постійних прибутків від своєї комерційної діяльності в Інтернеті або від тимчасового продажу будь-чого будь-кому.
Секрети подачі популярних оголошень на дошці об’яв SellBuyAll.com.ua
- Заголовок! Має мати важливі ключові слова, фразу, по котрій клієнт шукатиме саме Ваше оголошення!
Цей пункт неможливо переоцінити, його важливість зашкалює!
Тому що саме заголовок обяви огортається в найважливіший HTML5 тег на сторінці – <h1>. І саме йому пошукові системи типаGoogle п
риділяють найбільше уваги і надають найбільше ваги.
Якщо заголовок створений правильно, то і оголошення буде “видимим” в Інтернеті з набагато більшою вірогідністю, ніж коли заголовок створений аби як і невідомо навіщо.
На нашому сайті, платформі безкоштовних оголошень SellBuyAll.com.ua люди часто подають оголошення з дуже неправильними заголовками. Я іноді їх виправляю, а частіше – ні, тому що мені просто бракує потрібної інформації, аби правильно відредагувати обявленіє людини.
І знову таки – менше води, більше по справі.
Отакий заголовок об”яви – безтолковий абсолютно безкорисний і топить Ваше платне або безкоштовне оголошення серед сотень і тисяч таких самих безліких і інформаційно неповних оголошень:
НЕ ПИШІТЬ ТАКІ ЗАГОЛОВКИ В ОГОЛОШЕННЯХ (для інформації – на кожній строці нове оголошення):
Продавець
(Продавець чого, чому, хто шукає? кого? Нічого не зрозуміло. До того ж це високочастотник, тому ця обява затеряється поміж інших і ніхто ніколи її не знайде).
Послуги репетітора.
(Вже краще, але не набагато. Послуги репетітора з якого предмету? Для кого, хто аудиторія?
Який ареал охоплення послуги? – Інтернет, онлайн, чи локально десь в якому місті? Це все треба вказувати).
Продам.
(Кого, що, кому, за скільки, де? Гм.)
Встановлення міжкімнатних дверей.
(Ніби непогано – ключова фраза, пошукові слова – а саме “встановлення міжкімнатних дверей” ніби мають місце бути. Але, насправді, погано, і дуже.
Бо запит, по-перше, абсолютно комерційний, тобто дуже конкурентний і по ньому пробитись дуже і дуже важко навіть з власним сайтом буде. Особливо тому, що не вказана локація – де, в якому місті, районі, області відбувається це встановлення міжкімнатних дверей? По якій ціні?
Хто аудиторія – дуже багаті, заможні люди або це дешевий сегмент? Нічого не відомо і не зрозуміло – це кинули камінь в воду і пішли від нього кола, а толку жодного нема від такого оголошення).
ЯК ПРАВИЛЬНО ПИСАТИ ЗАГОЛОВОК В ОГОЛОШЕННІ НА БЕЗКОШТОВНІЙ ДОШЦІ ОБ”ЯВ
Наведу декілька прикладів ідеально написаних заголовків для оголошення – їх будуть шукати, їх будуть ранжарувати в пошуці Гугл та інші пошукові системи, на них будуть відповідати, дзвонити, писати клієнти.
1. Встановлення міжкімнатних дверей в Ужгороді по доступній ціні, монтаж дверей в квартирі, будинку, офісі
2. Продам новий комп’ютерний стол Ужгород 1000 грн
3. Шукаю роботу викладача англійської мови в школу або дитячий садочок Львів
4. Послуги таролога онлайн – розклад таро, доступні ціни, правдиві прогнози та попередження
Як бачите, в кожному оголошенні вище є пошукова ключова фраза або ключові слова, що виражають суть обяви, локація, уточнення щодо товару або послуги, ціна по можливості.
Де знайти перелік ключових слів та фраз саме для Вашого оголошення?
Для цього є 2 доступні для українців інструментів.
1. Планувальник ключових слів від Google – так і вводите в Гуглі “Планувальник ключових слів Google”, входите в свій Гугл аккаунт, і знаходите вкладку планувальника і користуєтесь нею. Але вона дає мало інформації. Тож я її рекомендую професіоналам, хоч це і безкоштовний інструменнт.
2. Просто в Гугл пошуці введіть назву свого оголошення – заходите в гугл і просто вводите, наприклад, “встановлення дверей” – і дивитесь на інші обяви, які там часто використовуються ще багато разів популярні ключові слова і вибираєте лише ті, що підходять для Вашої ситуації. Наприклад, додаєте, місто Київ, якщо Ваш бізнес в Києві знаходиться. Щось про ціну. Ще синонім слова “встановлення” можна указати – “монтаж”.
2. Контент, зміст оголошення на дошці безкоштовних оголошень має бути УНІКАЛЬНИМ, ПРОДАЮЧИМ, ЦІПЛЯЮЧИМ, РОЗКРИВАЮЧИМ СУТЬ угоди.
Цей той випадок, коли більше слів про Вашу пропозицію – тим краще!
Прорекламуйте себе, свій товар, послугу, продукт або продукцію, пропозицію!
Розкажіть якомога більше про те, що Ви продаєте, чи які послуги надаєте, на яких умовах.
Напишіть ціни хоча б приблизні.
Опишіть товар чи послугу, на яку аудиторію, сегмент, вони розраховані.
А ще краще – прикріпить відео – на нашій платформі оголошень Ви можете безкоштовно додати відео, зображення у великій кількості, додати прайс в файлі.
Будьте унікальні!!!
Якщо Ви хочете, аби Ваше оголошення було популярне, не копіюйте текст з Інтернету, – бо інакше йог песимізує Гугл і ніхто ніколи його не знайде на теренах Інтернету онлайн.
Будьте креативні, цікаво розкажіть про те, що Ви продаєте.
Залиште як найбільше Ваших контактів для зворотного зв’язку, аби люди могли Вам зателефонувати, написати на пошту або в месенджер.
Успіхів Вам в написанні гарних популярних оголошень на нашій дошці-платформі, сайті безкоштовних обявленій СеллБайОлл.ком.юей.